maanantai 27. tammikuuta 2014

Naamattoman tammikuun viimeisiä päiviä viedään...

Olen kohta kuukauden viettänyt niin sanottua naamatonta eli facebookitonta tammikuuta. Tipaton tammikuu on liian iisi juttu minulle ja kaverilleni, niin päätimme kokeilla ihan eri juttua. Joulukuun viimeinen päivä laitoin facebook-tilini kiinni ja itse asiassa en ole kaivannut kuin ihan muutamaa juttua. 

a) Yhteystietoja osalle kavereista sekä sukulaisille. 

b) Roskalava-nimistä palstaa, jossa ihmiset saavat antaa/etsiä tavaroita ilmaiseksi. Sieltä olen saanut paljon käsityö-tarvikkeita lapsille ja minulle. 

Olen ollut paljon vapautuneempi tilin sulkemisen jälkeen. Minulla on ihan erilailla aikaa iltaisin ja käsitöitä/opintojuttuja olen kahlannut läpi. Nautin jopa telkkarin katsomisesta puolison kanssa, johon ei aiemmin ole ollut aikaa. 

Nyt on kypsynytkin ajatus, etten ehkä halua enää takaisin. Ehkä tietyllä tapaa osa minusta kaipaa rauhallisempaa elämää sekä vanhanaikaisia yhteydenpitojuttuja. 

On sitten huonojakin puolia sieltä lähtemisen vuoksi - kierrättämiseen esim. kirpparipalstat ovat olleet aivan mahtava juttu. Olen tavannut monta perhettä, joilta olen ostanut lapsillemme ihanan värikkäitä vaatteita. 

Nyt mietinkin, että menenkö sinne takaisin sen verran, että haen yhteystiedot ja ilmoitan tutuille vaatteiden myyjille vaikka luurin numeron ja säpön. En tiedä. Aika näyttää, mutta suosittelen kokeilemaan! En ole katunut päivääkään tätä naamatonta ;) 



Hyvä esimerkki rauhallisemmista illoista on nämä pitkät sukat, jotka ovat tulossa. En ole vuosiin ottanut tällaisia näprättäviä, mutta nyt olen saanut näitäkin eteenpäin. Saa nähdä, millainen on lopputulos ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti